Skip to content

Nowa kampania PGE polegająca na cyfryzacji w kontakcie z klientem

Spis treści

PGE jest pierwszym przedsiębiorstwem energetycznym w Polsce, które oferuje swoim klientom e-usługi. Należą do nich m.in. eFaktura, eBOK i eStore. Ta ostatnia pozwala w łatwy i wygodny sposób zarządzać swoim kontem przez internet, płacić rachunki i przeglądać wyciągi.

PGE Obrót z dumą prezentuje nową kampanię produktową, która podkreśla zaangażowanie firmy w cyfryzację i dbałość o środowisko.

„Zmieniamy się dla naszych klientów, razem z nimi przechodzimy transformację energetyczną i to dzięki nim jesteśmy liderem zielonej zmiany” – mówi Grzegorz Butrym, Dyrektor Departamentu Rozwoju Produktów i Biznesu w PGE Obrót.

PGE Obrót oferuje narzędzia i produkty cyfrowe, które ułatwiają klientom wykonywanie czynności sprzedażowych i serwisowych. Firma widzi, jak szybko zmieniają się potrzeby konsumentów, dlatego oferuje nowoczesne rozwiązania, dzięki którym większość czynności sprzedażowych i serwisowych klienci mogą wykonywać samodzielnie, korzystając z przyjaznych narzędzi cyfrowych.

W nowych spotach „Stuknij w klawiaturę” i „Muzycy” występują zwierzęta z naszej kampanii wizerunkowej. Tym razem opowiadają one o zaletach nowoczesnych e-usług świadczonych przez PGE kontakt. W zabawny i lekki sposób podkreślają zalety korzystania z rozwiązań elektronicznych, takich jak eFaktura, eBOK czy eSklep, zwracając uwagę nie tylko na ich wygodę, ale także ekologiczność.

PGE udostępniło nowy spot produktowy „Stuknij w klawiaturę”. W spocie występuje miś piszący na klawiaturze komputera, która jest zrobiona z drzewa. Po skończeniu pisania wciska klawisz enter i wyrzuca klawiaturę. Niedźwiedź uśmiecha się i mówi: „Uratowałem papier! Uratowałem drzewa!”.

Jest to drugi spot z serii dwóch spotów pod hasłem „PGE Liderem Zielonych Zmian”. Jest on uzupełnieniem innego spotu produktowego z tej kampanii, zatytułowanego „Muzycy”. W obu spotach polskie zwierzęta opowiadają o e-usługach świadczonych przez PGE.

W tym przypadku niedźwiedź opowiada o tym, jak korzysta z rozwiązań eFaktury, eBOK i eSklepu dostarczanych przez PGE do zarządzania swoimi finansami. Podkreśla, że rozwiązania te są nie tylko wygodne, ale także przyjazne dla środowiska, ponieważ wykorzystują rozwiązania bezpapierowe, takie jak eBOK czy eSklep.

 

3 komentarze

  1. Karol
    9 czerwca 2022 @ 11:12

    Cieszę się, że jest taka akcja, w której PGE działa na rzecz ochrony środowiska.

    Firma może dorzucić swoją cegiełkę do ochrony środowiska, cieszy mnie fakt, że tak robi, oby była dalsza kontynuacja tej kampanii.

  2. Jacek
    9 czerwca 2022 @ 11:14

    Cieszę się, że PGE podejmuje aktywne działania na rzecz ochrony środowiska. Wysiłki firmy przyczyniają się do zapewnienia lepszej przyszłości naszej planety i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój tej kampanii.

  3. Wiola
    9 czerwca 2022 @ 11:15

    Jest to ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości i dobrze jest wiedzieć, że PGE jest zaangażowana w wywieranie pozytywnego wpływu na świat. Mam nadzieję, że ta kampania będzie kontynuowana i z niecierpliwością czekam na kolejne tego typu inicjatywy w przyszłości.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  1. Karol
    9 czerwca 2022 @ 11:12

    Cieszę się, że jest taka akcja, w której PGE działa na rzecz ochrony środowiska.

    Firma może dorzucić swoją cegiełkę do ochrony środowiska, cieszy mnie fakt, że tak robi, oby była dalsza kontynuacja tej kampanii.

  2. Jacek
    9 czerwca 2022 @ 11:14

    Cieszę się, że PGE podejmuje aktywne działania na rzecz ochrony środowiska. Wysiłki firmy przyczyniają się do zapewnienia lepszej przyszłości naszej planety i z niecierpliwością czekam na dalszy rozwój tej kampanii.

  3. Wiola
    9 czerwca 2022 @ 11:15

    Jest to ważny krok w kierunku bardziej zrównoważonej przyszłości i dobrze jest wiedzieć, że PGE jest zaangażowana w wywieranie pozytywnego wpływu na świat. Mam nadzieję, że ta kampania będzie kontynuowana i z niecierpliwością czekam na kolejne tego typu inicjatywy w przyszłości.

Dodaj komentarz